-->

2014. június 15., vasárnap

Előzetes a 7. fejezetből.:)

Sziasztooook.:) Szerintem a jövőhét folyamán felteszem a 7. fejezetet mert elég jól haladok vele.:) Ami nálam azért nagy szó mert általában mindig heteket vagy hónapokat kell rám várni..-.-" Mindegy. Most itt van egy kis előzetes a 7. fejezetből.:)



"- Jajj, Tomlinson olyan kibaszottul idegesítesz. Miért kell mindig mindent megzavarnod? – keltem ki magamból – Meg amúgy is... Kopogni meg én fogok nem? És ha nincs rajtam ruha? – néztem rá dühösen amikor ő végig feküdt az ágyamon. Keresztbe. Úgyhogy lelökött az ágyról a lábával. A földre huppantam és dühösen rácsaptam a két tenyeremmel a padlóra majd felpattantam és elkezdtem ütni Louis-t. Erre ő megfogta a két csuklómat és lerántott az ágyra. Maga alá gyűrt majd egy ördögi vigyorral a fején a szemembe nézet és elkezdett csikizni – Tomlinson... hagyd abba... vagy...vagy... megbánod! Hallod? Ne érj... hozzám! Hagyj... már... békén – visítoztam nevetve és mindig megpróbáltam kipréselni magamból egy-egy szót. Abba hagyta a csiklandozásomat majd megint megfogta a két csuklómat és a fejem fölé szorította miközben fölém térdelt. Lehajolt hozzám és a fülembe suttogott.
- Ha nincs rajtad ruha valószínűleg arra gondolnék hogy: miért nem vettem fel egy nagyobb gatyát reggel és most akkor legalább nem lenne olyan szűk – lehelte. Kirázott a hideg. Louis feljebb emelkedett. Körülbelül öt centi volt az arcunk között. Láttam hogy lenéz a számra."

Ennyi lenne.:) Remélem kedvet kaptatok hozzá és olvasni fogjátok.:D
 Ami még fontos: most már feltűnik ebben a fejezetben Eleanor és talán Dave is (de ő nem egészen biztos).:) Olyannyira ki fog törni a balhé két személy között hogy a végére mentőt kell hívni.:D

 Hát szerintem nagyjából ennyi amit el akartam mondani.:) Megszeretném még köszönni a 4000+ oldalmegjelenítést és az 5 komit.:) Csodálatosak vagytok.♥ Óóó igen a komikkal kapcs.-ban... Innentől válaszolni fogok a komikra mert eddig nem tettem.:D

Köszi hogy olvastok. :) Imádlak titeket.♥ xoxo Jess.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése