-->

2014. augusztus 29., péntek

„Kulisszatitkok” és részlet a 10. fejezetről

Sziasztok manók.:) Azzal szeretném kezdeni, hogy nagyon Boldog Születésnapot kívánok a világ egyik legcsodálatosabb kinézetével és énekhangjával ellátott embernek, Liam James Payne-nek.♥♥♥

Szóval a blogra térve, a 10. fejezet nem sokára készen lesz és úgy döntöttem, ameddig várnotok kell, azért is, hogy egy kicsit izgalomba hozzalak titeket, elmondok róla pár kulisszatitkot és megosztok veletek egy részletet.:)
Szóval pár dolog a 10. fejezetről:
  • Louis szemszögéből fogjátok olvasni.
  • Bár megígértem, hogy vége van a keddi napnak, de mégis a kedd estéről fog szólni ez a fejezet, csak más szemszögből.
  • Azt is ígértem, hogy most már jön Dave, de mivel szerettem volna Louis szemszöget írni, ezért mégsem lett így, amiért bocsánatot kérek.
  • Két személy rájön, hogy Louis szerelmes Jess-be.
  • Jess-nek két testrésze sérült meg, az előző fejezetben leírt balesetnél.
  • Louis kedd este már nem alszik Jess házában.
  • Jess úgy dönt, mégsem mennek Hawaii-ra.
  • Ebben a fejezetben lesz egy Loussi jelenet. (Louis + Jessi = Loussi)
  • Louis-on kívül, Liam, Harry és természetesen Gemma sem Jess-nél éjszakázik.
  • Jess Niall-el fog aludni.
Nos, azt hiszem ennyi, amit eltudok mondani. Bocsi, hogy mégsem lett vége a keddi napnak.:/ Túl sok esemény történt és úgy gondoltam mindent részletesen leírok.:)
Most pedig lássuk a részletet:


- Nem -  rázta a fejét az orvos. Mégsem vagyok zseni – Nem mindent. A fontosabb dolgokat megjegyzi. Mármint ami neki fontos. Például hogyha megkérné a kezét, biztos lehet benne, hogy megjegyezné – vigyorgott az orvos. Kikerekedett szemmel néztem a dokira, de nem csak én, mindenki más is. Elsőként Niall-ből (szokás szerint), majd Harry-ből, végül pedig Liam-ből és Perrie-ből tört ki a nevetés.
- Öhm... Mi nem vagyunk együtt – vörösödtem el. Hogy hihette azt, hogy együtt vagyunk?

- Nagyon nincsenek együtt – rázta a fejét hevesen Zayn.

- Ó, elnézést – nevetett fel a doki is. Még mindig a döbbenettől lefagyva ráztam meg a fejem, jelezve, hogy „Semmi baj”.

- Miért hitte azt, hogy együtt vannak? – érdeklődött Zayn idegesen.

- Bevallom, először azt hittem, Miss. Malik a maga párja, mivel ön hozta be a kezébe és mindig mikor láttam idegesen járkált fel-alá. Viszont észrevettem, hogy a hölgy az ön barátnője – bökött fejével a mosolygó Perrie felé – aztán az is kiderült, hogy maga a báty. Eztán pillantottam meg a földön ülő, magába roskadt, fiatalember-t, akinek vagy a lába, vagy a keze járt az idegességtől. Úgy láttam ő aggódott a legjobban – nevetett saját magán a doki.

- Értem – bólintott Zayn és egy afféle „Otthon számolunk”, pillantást vetett rám – Bent kell maradnia a húgomnak?

Hát ennyi lenne, amit megszerettem volna osztani veletek. A hétvége, vagy a jövőhét folyamán felkerül a 10. fejezet.:)
Köszönöm az előző (kiegészítő)fejezethez érkezett komikat és pipákat.:) Láttam, hogy egy valaki leiratkozott. Nem hibáztatom miatta, ha már nem tetszett neki a történet miért lenne rá feliratkozva? Úgyhogy én ilyenek miatt nem igazán kapom fel a vizet, hiszen én is leiratkozok arról a blogról, amiknek már nem igazán tetszik a története.:)
Viszont a leiratkozó helyébe lépett kettő új olvasó, akiket üdvözlök és köszönöm nekik is, hogy feliratkoztak, remélem tetszeni fog a történetem, írjatok nyugodtan véleményt.:)

Azon törtem a fejem, hogy lehet, csinálok a blognak egy csoportot, ahol ugyanígy leírnák minden fejezet előtt pár „kulisszatitkot” és néha talán egy ilyen kis részletet is és természetesen megosztanám ott is veletek, ha új rész van.:) Szóval írjatok, hogy legyen-e csoport.:)
Remélem örültetek, ennek a kis infónak a következő fejezetből.:) Élvezzétek ki ezt a két napot, mert nemsokára visszatérünk az iskolának nevezett börtönbe.:(

U.i.: A gépem mostanság eléggé rossz (most fogja nővérem újra telepíteni), így történt valami gáz a „Fejezetek”-nél és amikor frissíteni akartam, valamiért mindent kitörölt. O.o De minél előbb orvosolom a problémát.:D

Xx, Jess ♥

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése