-->

2015. augusztus 1., szombat

2. ÉVAD!

Szép napot drágáim! :)
Nos, jól olvastátok a címet, a 2. évadról szeretnék beszélni, merthogy lesz! :D Akik a facebook csoportban vannak már szerda óta tudják, de még nekik is csak annyit mondtam, hogy lesz. Annyi különbséggel, hogy valószínűleg ritkábban fognak érkezni a részek, vagy rövidebbek lesznek, ugyanis most kezdem a gimit.
Ezt az évadot 30 fejezetesnek terveztem, ami azt jelenti, hogy még 3 fejezet van vissza. Az évadzáróra nagy terveim vannak, készüljetek! :3

A 2. ÉVAD CÍME: MAD LOVE

Húú, de ötletes vagyok.:3 xd
Az új évadot egy másik blogon fogjátok olvasni (már ha olvassátok majd, amit nagyon remélek). Eléggé sajnálom, hogy itt kel hagynom ezt a sok oldalmegjelenítést, kommentet, pipát és rendszeres olvasót, (nem is tudom, szerintem a rendszeres olvasóimnak csak a fele olvassa a történetet), de úgy gondolom, hogy aki egy picit is szereti a történetemet, az a másik blogra is feliratkozik, kommentel, stb.:)

Nagyon szépen köszönöm az előző részhez érkezett visszajelzéseket. Azt hiszem, soha nem kaptam még ilyen sok kommentet egy fejezethez, úgyhogy most nagyon boldog vagyok.:') Ezenkívül megint gyarapodtunk 3 új rendszeres olvasóval. Ölelés lányok! ♥

A 28. fejezet ha minden igaz nem sokára készen lesz, de még nem ígérek semmit.:D

Lots of Love, Jess ♥

2 megjegyzés:

  1. Szia
    Tegnap találtam rá a blogodra és egyszerűen nagyszerű.
    Most telorol vagyok de amint hazaértünk a nyaralásból biztosan fel fogok iratkozni és a 2. Évadot is fogom olvasni.
    Siess a következővel
    XxM

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jajj, de aranyos vagy, örülök, hogy tetszik és, hogy olvasni fogod! :)
      Köszönöm szépen, és további jó nyaralást neked! :)
      Sietek! :)
      Xx, Jess

      Törlés