-->

2014. szeptember 26., péntek

Bejelentés és részlet a 12. fejezetből

Sziasztok.:) Már íródik a rész és elég sok kész is van belőle. Ma szeretném megírni de ha nem bírom akkor csak jövőhéten tudom hozni. Remélem sikerül.
 Azért hoztam létre ezt a bejegyzést mert szeretném elmondani hogy innentől minden fejezetnek címeket fogok adni.:) Biztos észre vettétek már (vagy nem xd) hogy a régebbieknek is oda írtam a címét.:)
 Szóval nem sokára jövök a következővel. Csak hogy kicsit fokozzam az izgalmakat szeretném bejelenteni, hogy a következő rész címe: Titkok.
Az oldalsávba csináltam egy "HAMAROSAN" modult ahová mindig oda lesz írva az akkor következendő fejezet címe de csak akkor ha már elkezdtem írni az adott részt mert addig nem fogom tudni miről szóljon majd.:D
Ha már itt vagyok kaptok egy kis részletet is.:) Íme:



„- Elmondjátok végre hogy mi történt? Miért akar Louis szétverni minden egyes pillanatban? – tárta szét a kezét Niall. Hozzá akartam tenni, hogy „És miért van kisírva a szeme?” de végül nem tettem, mert úgy éreztem ez kínos lenne neki ennyi ember előtt.
- Igen elmondom – csattant fel Liam és észre sem véve Louis gyilkoló tekintetét el is magyarázta miért akarják széttépni egymást – El akartam vinni kedves Louis barátunkat Doncaster-be de majdnem megvert ezért a húzásomért én pedig jól kioktattam, hogy ahhoz hogy megoldja, ezt a szerel... – Liam egy pillanatra elakadt és aggódva Louis-ra nézett. Követtem a pillantását a mellettem ülő fiúra, aki csak dühösen egy nagyot csapott a combjára majd rám pillantott és ki viharzott a konyhába. Mi a fene folyik itt? – Szóval hogy megoldjon valamit – folytatta Liam felsóhajtva – beszélnie kellene az anyukájával és ő majd segít neki. Erre ő közölte, hogy nem kisfiú már és azonnal, forduljak vissza vagy útközben kiszáll a kocsiból így nem volt más választásom – vonta meg a vállát Liam. Senki nem kérdezősködött, hogy mi a problémája Louis-nak hanem Niall gyorsan témát váltott és felhőtlenül folytatta a csapat a beszélgetést. Engem viszont érdekelt, hogy mi lehet a baja Louis-nak.
- Beszélsz vele? – súgta oda nekem Liam.
- Miért én? – kérdeztem meglepődve. Liam feltűnően elgondolkodott majd rá vágta a választ.
- Még mindig lelkiismeret furdalása van a történtek miatt. Mondhatnád neki, hogy csak akkor bocsájtasz meg, ha elmondja mi a baja, vagy ha nem akarja, legalább ne legyen depressziós – magyarázott Liam a kezével játszadozva.
- Hát... Öhm... Oké – bólintottam rá. Liam halványan rám mosolygott.
- Köszi – csak bólintottam egyet és elindultam a konyha felé. Louis-hoz.”

Na ennyi lennék.:) Remélem tetszett a kis részlet és már kíváncsiak vagytok.
Xx, Jess ♥

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése