-->

2014. november 2., vasárnap

Köszönet!

Sziasztok, manók.:) Mint látjátok most nem új fejezettel jelentkezem.
 Szeretnék köszönetet mondani a +10000-es oldalmegjelenítésért, a 22 rendszeres olvasóért és a sok-sok kommentért! :)
 Amikor elkezdtem ezt a blogot írni nem gondoltam volna, hogy valaha is elérem ezt. 4-5 olvasóra és pár százas oldalmegjelenítésre, néha 1-2 kommentre tippeltem, de ti ezt jóval felülmúltátok. Nagyon szépen köszönöm a sok pozitív visszajelzést. Ha ezeket nem kapnám meg biztos, hogy már nem lennék itt és ennek a blognak befellegzett volna. Sokat segít, ha írtok véleményt. Ösztönöztök arra, hogy folytassam. Több kedvvel és ihlettel állok az íráshoz ezért is kérlek mindig titeket, hogy hagyjatok valami nyomot magatok után. Nekem az is jó, ha pipáltok, de azt közel sem szeretem annyira, mint amikor a kommentjeiteket olvasom. (Mellesleg valaki nagyon jól érezhette magát mikor szinte minden résznél kipipálta, hogy rossz.:D Hát, ha neki nem tetszik, én elfogadom csak ez így elég viccesen jött ki. Mintha valaki bosszút akart volna állni vagy nem is tudom.xd)
 A történetről annyit hogy visszaolvastam és az eleje szörnyű. A fogalmazásom... Atya ég. A történet meg úgy egészbe sablon, de amíg nektek tetszik és kapok, komikat addig írom.:D
 Bár amit még kicsit furcsállok, hogy ennyi oldalmegjelenítéssel és feliratkozóval sem kapok túl sok kommentet.:/ Én megelégszem, annyival amennyi van, csak szeretném olvasni mindenki véleményét. Lehet az jó vagy rossz.
 Köszönöm az előző rézhez is a komikat és most tényleg többet kaptam, mint amennyit szoktam. A 3 új olvasót pedig üdvözlöm, remélem, a továbbiakban is tetszik majd nekik a történet.:)
 Az új részről annyit hogy elkezdtem írni és sietek vele, ahogy tudok, de mivel újra visszakerülünk, az iskolapadba nem ígérek semmit.:/ (de azért legalább vasárnapra megpróbálom megírni) 
 U.i.: Már készül az új design, amit újból a legjobb barátnőmnek Little Queen-nek köszönhetek. :)

 U.u.i.: Te jó ég a Steal My Girl klipje...:ooooo Imádom. (az előző bejegyzésben nem említettem meg)

 U.u.u.i.: Éééééééssssss... Dobpergééééés. A srácok Bécsbe is mennek az On The Road Again Tour folyamán.*-* És ott leszek, amit még mindig nem hiszek el... Ha holnap a kezemben lesz a jegy... Na, majd akkor kezdem felfogni.*-* Remélem közületek is sokan eljutnak! :) Ha jöttök komiba! *-*

 U.u.u.u.i.: KÉRJETEK CSERÉÉÉÉÉT! :D

 U.u.u.u.u.i.: Befejeztem az utóiratozást! :"D
  
Legyetek jók! Sietek a 15. fejezettel.:) Továbbra is szeretettel várom a feliratkozókat, komikat, pipákat! :) Sok-sok puszi nektek! :) Legyetek rosszak! :D További szép halált mindenkinek az iskolában jó tanulást mindenkinek! Már ha a tanulás lehet jó... (Kizárt!)

 Xx, Jess ♥ 

2 megjegyzés:

  1. Na aggódj velem is így volt a Love Or Hate 1D című blogomnál. Oldal megtekintés volt, de kevés komi sőt még a részek megtekintése is a csúcson volt csak szartak a komira.:(
    Amikor viszont megírtam az epilógust olyan hosszú kommentet kaptam egy embertől, hogy bőgtem és azt se tudtam, hogy olvassa, de olvasta.
    Szóval ne aggódj folytasd csak, mert én imádom és, ha nem folytatod megfojtalak egy pohár vízbe.:)
    Majd én írok megjegyzést kiteszek 80 emberrel én.:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jajj istenem, de édes vagy! Nagyon köszönöm.:')
      Örülök neki, hogy imádod és nem kell megfojtanod mert folytatom.:D
      Akkor jó, megnyugodtam.:D
      Még egyszer köszönöm.:)
      Xx, Jessi

      Törlés