-->

2014. november 16., vasárnap

Rövid közlemény és előzetes

Sziasztok! :)
Tényleg rövid leszek. Csak annyit szeretnék mondani, hogy mára nagyon szerettem volna befejezni a 15. fejezetet, de az egészségem beleavatkozott a dolgokba. :D Lebetegedtem (nem kicsit) és nem hiszem, hogy jót tenne, ha most a gép előtt ülnék (most is telefonról írok). Szerintem jövő hétre már befejezem a részt, ha jobban leszek.
Addig is, egy kis részlet:

"- Harry erősebben! - mormogta Liz. Drága barátnőm már félig aludt, de még mindig a göndör fiúval masszíroztatta a talpát.
- Ha nem tudnám, hogy hülyék vagytok, most perverz gondolataim lennének - kuncogtam hátra sem nézve. Dave halkan felnevetett miközben az arcomat simogatta, ami még mindig a vállán pihent.
- Én nem vagyok hülye - emelte ki Harry az első szót - Nem én mondtam, hogy fogadjunk; két percig nem jön piros autó.
- De belementél - nézett a visszapillantóba Zayn. Erre már Harry sem mondott semmit.
- Hallod Harry nincs valami erős kezed - szinte láttam magam előtt, ahogy Liz elhúzta a száját.
- Szeretnéd megtudni? - förmedt rá a srác. Hátrapillantottam. Liz kimeresztett szemekkel nézett a göndörre, de nem sértődött meg ugyanis egy másodperccel később kitört belőle a nevetés."

Na ennyi lettem volna. Sietek, ahogy tudok!
Legyetek rosszak! :D További jó vasárnapot mindenkinek! :)
Xx, Jess ❤

2 megjegyzés:

  1. Jobbulást.:)
    Louis hun vagy? Berúgtál oszt eltévedtél, hogy nem vagy az előzetesbe? :D
    Gyógyulgass azt fejezd be, mert Évi olvasnáááá már.:)

    VálaszTörlés