-->

2015. május 11., hétfő

SOON...

Sziasztok manók! :) Gondoltam adok egy kis életjelet, nehogy idő előtt lelépjetek.:D Ne izguljatok, az új rész már készül, de még nem tökéletes, ezért nem is tudom, hogy körülbelül mikor rakom fel, de próbálom minél előbb hozni. Nem akarok mentegetőzni, de nagyon sok minden van most, hogy nyolcadikos vagyok, így nincs sok időm. A másik ok pedig az, hogy ez lesz az eddigi leghosszabb rész.:3
Addig is hogy kicsit izgalomba hozzalak titeket, itt van egy kis ízelítő.:D


- Hé, mi a baj húgi? – pattant fel Zayn, de mielőtt oda érhetett volna hozzám, a fejemet rázva válaszoltam.
- Nincs semmi – kiáltottam sírva – Egy barom vagyok! Akkora barom vagyok! – üvöltöztem, majd a bátyám karjaiba omlottam. Ekkor jelent meg a lépcsőn Dave. Ahogy megláttam az összezavarodott arcát, még jobban elkezdtem sírni és a kijárat felé vettem az irányt – Liz gyere velem! Kath te is! – néztem vissza egy pillanatra. A két lány azonnal felpattant, velük együtt viszont Harry is. Nem igazán zavart. Őt már a legjobb barátomnak tartom és úgyis elmondanám neki is.

Elindultam az udvaron lévő medence felé és leültem a szélére belelógatva a lábamat. Liz és Kath a jobb oldalamon, Harry pedig a balomon foglalt helyet.

- Mi a baj? – kérdezték tökéletesen egyszerre.

- Louis – vágtam rá miközben dühösen letöröltem a könnyeimet. Dühös voltam. Dühös voltam Louis-ra, amiért szerelmes belém. Dühös voltam Dave-re, amiért állandóan csak a farkára gondol. De legfőképpen dühös voltam magamra, amiért állandóan Louis-n jár az eszem, még akkor is amikor a barátomra kellene koncentrálnom. A barátomra. Merthogy nekem olyanom is van, az Isten szerelmére!

A többiek kérdőn néztek rám.

- Dave-vel csókolóztunk és én... – megköszörültem a torkomat, miközben folyamatosan a vizet bámultam – Végig Louis-ra gondoltam és... majdnem hangosan is kimondtam a nevét. Konkrétabban nyögtem – fújtam ki a levegőt – Jézusom, majdnem Louis nevét nyögtem miközben Dave-vel csókolóztam – akadtam ki még jobban, amikor kezdtem felfogni a dolgokat.

Nem sokára jelentkezem. Szép heteeet!

Xx, Jess ♥ 

2 megjegyzés:

  1. Megöltél ezzel a részlettel.
    Ajjjj megint Dave *morci* Dave húzzon már haza!:P
    Remékem Louis visszajön a kövi részbe :)))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :DD
      Nos, holnap délután megtudod. :D Kész az új rész és irtó hosszú lett...:D
      Köszönöm, hogy mindig kommentelsz.:3
      Xx, Jess ❤

      Törlés